فال روزانه 26 مرداد 98
نوشته شده توسط : ادمین

فال روزانه 26 مرداد 98

فال روزانه 26 مرداد , فال فردا بیست و شش مرداد , طالع بینی 26 مرداد ماه

فال روزانه 26 مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 26 مرداد 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 26 مرداد

فال متولدین فروردین ماه

اگر رفتاری از شما سر زده ، مسئولیتش را بپذیرید. به واکنش هایی که باید در شرایط به خصوص از شما سر بزند فکر کنید. از حرف زدن و تماس تلفنی با افراد ناشناس نترسید و سعی کنید عزت نفستان را بالا ببرید. اگر می خواهید با جایی تماس بگیرید می توانید از قبل این گفتگو را پیش بینی کنید. به این فکر کنید که چه سوالاتی ممکن است از شما پرسیده شود و جواب این سوالات را پیدا کنید و به ذهن بسپارید. اگر استرس دارید و نمی توانید به ذهن بسپارید ، می توانید متن گفتگو را بنویسید. قبل از تماس چند نفس عمیق کشیده و به خودتان بگویید که هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد سپس شماره را بگیرید. اگر کسی تحت نظر و کنترل شماست برای متقاعد کردنش تلاش نکنید زیرا احتمال متقاعد شدنش بسیار پایین است. اگر یک موقعیت پیچیده برایتان پیش آمده به آن واکنش نشان دهید و سعی کنید موقعیت را بررسی کنید. اگر دوست دارید با فرهنگ های مختلف آشنا شوید به مکان های جدید سفر کنید و در مورد فرهنگ و عقایدی که دارند اطلاعات کسب کنید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز رویاها و آرزوهایتان را جلوی چشمتان قرار دهید. اگر قصد ازدواج دارید یک قاب خالی بگذارید روی میزتان و در ذهنتان تکرار کنید در این قاب ، عکس مراسم ازدواج تان را قرار خواهید داد. اگر قصد خرید یک خانه یا ماشین را دارید ، عکسش را جلوی چشمتان قرار دهید و هر روز با امید به آن فکر کنید. شما به طرف چیزی حرکت خواهید کرد که به شکل مدام جلوی چشمانتان قرار گرفته باشد. پس چیزی را جلوی چشمتان قرار دهید که یادآور و نشانه آرزوهای شما باشد. برای خواسته و رویایتان دعا کنید و از خدا تشکر کنید بخاطر خانه و همسر و یا ماشینی که قرار است به شما بدهد. احساس می کنید رویاها و آرزوهایتان با یک مشکل و مانع برخورد کرده است. اجازه ندهید این مانع موجب غافل شدن شما از آرزوهایتان شود. شاید هم امروز آنقدر خوب پیش برود که فکر کنید در یک رویا سیر می کنید و نتوانید دنیای حقیقی را از دنیای خیالی تشخیص بدهید. اگر می خواهید حرکتی مهم در زندگیتان انجام بدهید امروز وقت مناسبی برای این حرکت نیست.

فال متولدین خرداد ماه

به خوبی اعتقاد داشته باشید. خوبی چیزی است که در درون همه ما انسان ها وجود دارد و می تواند رشد و نمو کند. اگر خدا آرزو و هدفی در قلبتان قرار داده حتما محقق خواهد شد اما باید خودتان هم تلاش کنید. تحسین دیگران را رها کرده و تحسین خدا را بخواهید. خودتان را از محدودیت هایی که در اطرافتان است رها نمایید. شما هر خواسته و آرزویی داشته باشید ، خدا بیش از آن خواسته به شما خواهد بخشید. تنها باید به خدا ایمان داشته باشید و از هیچ چیز نترسید. ترس از ابزار شیطان است ، وقتی خدا همیشه با شما همراه است چرا ترس ؟ آیا با ترسیدن و هراس از مشکلات چیزی حل خواهد شد ؟ ترس تنها زمان حال را از ما می گیرد و امروزمان را خراب می کند. به جای ترسیدن ، از خودتان شجاعت نشان داده و با ترس هایتان روبرو شوید. ممکن است امروز ، فردی نیت شما را به اشتباه برداشت کند و بحثی بین شما در بگیرد. سعی کنید بحث را کش ندهید و خشمگین نشوید. اگر کسی دچار سوء تفاهم شده است خیلی آرام با او صحبت کرده و برایش توضیح دهید که اشتباه می کند.

فال متولدین تیر ماه

همه ی انسان ها در زندگیشان مرتکب اشتباه می شوند و نباید خودشان را بخاطر اشتباهات شان سرزنش کنند اما چه بهتر می شد اگر از ابتدا انتخابی آگاهانه و تصمیمی دقیق می گرفتیم تا کارهایمان به بهترین شکل ممکن انجام شوند. به هر حال هیچ کس آنقدر عمر نمی کند که بخواهد همه چیز را خودش تجربه کند و به شکل مکرر به اشتباهات و مشکلات بپردازد. شما مسئول زندگی خودتان هستید و باید به شکل کامل این مسئولیت و وظیفه را بپذیرید. اگر می خواهید همسری مهربان یا دوستی خوب و دلسوز باشید لزومی ندارد که از خودتان مایه بگذارید و در این رابطه خودتان را فراموش کنید. یک سمت این رابطه شما هستند و اگر از خواسته ها و نظراتتان دست بکشید این رابطه دیگر یک رابطه دوطرفه نخواهد بود. شما هم باید از عقاید و نظراتتان دفاع کنید و برای خودتان ارزش قائل شوید. در مسائل احساسی محتاطانه تر رفتار کنید و ریسک نکنید. زیرا ریسک و خطر در مسائل احساسی کار درست و منطقی نیست. اگر این ریسک با شکست مواجه شود نمی توانید به راحتی با این شکست کنار بیایید.

فال متولدین مرداد ماه

امروز اخبار و سریال های غم انگیز نگاه نکنید. با پیگیری اخبار و نگاه کردن به سریال و فیلم های غمگین تنها غمگین تر و ناامیدتر خواهید بود. زمان ارزشمندتان را صرف کارهایی کنید که شما را شاد کند نه غمگین. اگر هر روز پای این اخبار و این فیلم ها می نشینید ، پس اصلا انتظار نداشته باشید شرایط فرق کند. دیده ها و شنیده های ما در حال و آینده ما تاثیر گذار هستند. مطیع دیگران بودن و به درخواست های دیگران جواب مثبت دادن را دوست دارید ولی نمیدانید این کار شما چه ضربه ای به آینده تان خواهد زد. اگر کسی درخواستی از شما دارد اول درخواستش را بررسی کنید و اگر توان قبولش را دارید بپذیرید. شما نمی توانید به درخواست های همه رسیدگی کنید. وقتی نتوانید رضایت دیگران را جلب کنید آن ها از شما طلبکار خواهند بود و احساس می کنند شما در حقشان بدی کرده اید. پس چرا باید خودتان را در این دردسر بیاندازید و برای خودتان مشکل درست کنید. سخاوت و بخشندگی شما قابل ستایش است و قلب رئوفی دارید اما همه کسانی که در اطراف شما هستند لایق این بخشندگی و عطوفت شما نیستند. مهربانی تان را برای کسی خرج کنید که قدردان شما باشد.

فال متولدین شهریور ماه

سعی کنید امروز را به خانواده تان اختصاص دهید و برای ایجاد روابط مثبت بین اعضای خانواده تلاش کنید. تلویزیون را خاموش کرده و در مورد مشکلات و چالش هایی که دارید صحبت کنید. با یکدیگر مشورت و همفکری کرده و برای مشکلات راه حل پیدا کنید و دنبال چاره ای برای ازتقا و بهبود زندگی تان باشید. اگر اطرافتان را آدم های با انرژی منفی فرا گرفته اند ، بهتر است رابطه تان را قطع کرده و با انسان هایی که انرژی شان مثبت است وارد رابطه شوید. انسان هایی که انرژی منفی دارند در هر معاشرت و دیداری به ما حس بدی می دهند و این حس بد از اعتماد به نفس پایین و خیال های ناخوشایندی است که در درون این انسان ها قرار دارد. آن ها سعی می کنند با تعریف و تمجید از خودشان و ایراد گرفتن از بقیه ، اعتماد به نفس پایینشان را بپوشاند. اگر میخواهید رابطه تان را با این افراد کمتر کرده و روانتان را نجات بدهید باید برای رابطه تان مرز تعیین کنید و با این افراد صمیمی نشوید. احتمال دارد یک پروژه کاری جدید را به دست گرفته و شروع کنید ، اما به زمانی که در اختیار دارید خوب دقت کرده ، سپس پروژه را قبول کنید.

فال متولدین مهر ماه

امروز تعدادی از آرزوهایتان را روی کاغد آورده و به خودتان تعهد بدهید که تا سال آینده تعدادی از این آرزوها را برآورده کنید. وقتی این لیست را تهیه کنید برای آرزوهایتان تلاش بیشتری خواهید کرد و آرزوهایتان را دست نیافتنی نخواهید دید. با تهیه این لیست از تلاش کردن و پشتکار داشتن لذت خواهید برد و خودتان را در مقابل برآورده کردن آرزوهایتان موظف و مسئول می بینید. یکی از اطرافیانتان شما سعی می کند نظرش را به شما تحمیل کند و شما را مجبور کند که کاری که او میخواهد انجام دهید. بهتر است بحث و دعوا راه نندازید ولی از اعتقادتان هم دست برنداشته و محکم بیایستید. اگر می خواهید به مرحله و سطحی بالاتر از مهارت برسید باید ایده ها و نیازهایی که دارید را بیان کنید. زمانی که دائم به خودتان یا دیگران بگویید گرفتار هستم ، زمانی نمی رسد که آزاد شوید. زمانی که دائم به خودتان یا دیگران بگویید وقت ندارم ، واقعا وقت نخواهید داشت و زمانتان بیهوده از دستتان میرود و شما متوجه نمی شوید که چگونه انقدر سریع زمان را از دست دادید. اگر هر کاری که می خواهید انجام دهید را به فردا موکول کنید ، فردایی وجود نخواهد داشت و هیچوقت نخواهد آمد.

فال متولدین آبان ماه

اجازه ندهید قدرت تخیلان شما را محدود کند. ممکن است در حال لاغر کردن باشید و فردی با هیکل ورزیده ببینید و پیش خودتان بگویید نه امکان ندارد من انقدر لاغر شوم یا از جلوی خانه ای بگذرید و پیش خودتان بگویید نه امکان ندارد من همچین خانه ای را بخرم. مشکل همینجاست ، باید بتوانید تصورش کنید تا به دستش بیاورید. اجازه ندهید افکار منفی مانع رسیدن شما به رویاهایتان شوند. خودتان در صورتی تصور کنید که پیشرفت کرده اید و بر مشکلات و موانع زندگیتان غلبه کرده اید. خوشحال و قوی و سالم هستید و به تمام آرزوهایتان رسیده اید. با فال روزانه پارسی سرا همراه باشید ؛ امروز کمی اضطراب داشته و حس می کنید کارها به خوبی پیش نخواهد رفت. این حس را از خودتان دور کرده و به کارهایتان برسید. اگر کاری را قبلا انجام داده اید اما حالا از انجام آن کار پشیمان شده اید و نمی خواهید زیر بار بروید ، اشتباه می کنید. کاری است که انجام شده ، بهتر است صداقت داشته باشید و اشتباهتان را بپذیرید. دوست دارید خود حقیقی تان باشید اما از برخوردهای دیگران میترسید و حس می کنید ممکن است بازخورد های خوبی دریافت نکنید.

فال متولدین آذر ماه

همه ی ما چیزی در وجود خودمان داریم که می تواند جهان را تغییر و تکان بدهد. مهارت یا استعدادی که از سن نوجوانی در ما شکل گرفته و تنها با یک جرقه آزاد خواهد شد. ما می توانیم جهانمان را به بهشت یا جهنم تبدیل کنیم ، انتخاب با خود ماست. تنها یک ایده ساده می تواند محصولی بزرگ را خلق کند. همه چیزهایی که در اطراف ما قرار دارند از ماشین و تلویزیون و تلفن و هواپیما و گوشی موبایل ، در ابتدا یک ایده بودند. ایده ای که صاحبانشان با آنها خیالبافی میکردند اما امروز ما داریم از این وسایل استفاده می کنیم. برا زندگیتان هدف گذاری کنید و چیزی به جهان عرضه کنید. اتفاقات و رویدادهای زیادی در زندگیتان رخ داده و نمی دانید چگونه باید با این اتفاقات روبرو شوید. محکم باشید ، هر مشکلی حل و رفع خواهد شد. نباید نسبت به کوچکترین اتفاقات واکنش نشان بدهید و خودتان را ناراحت کنید. به جای ناله کردن و تعریف غصه هایتان برای این و آن ، از اهداف و آرزوهایی که برای آینده دارید حرف بزنید. اجازه دهید انرژی مثبت تمام زندگیتان را فرا بگیرد. اگر می خواهید با کسی دردودل کنید و ترس هایتان را با آن در میان بگذارید و دنبال فرد مناسبی می گردید ، خدا بهترین گزینه است.

فال متولدین دی ماه

دوست دارید امروز جمله دوستت دارم را از اطرافیانتان بشنوید. اگر کسی به شما دوستت دارم نمی گوید دلیلش دوست نداشتی بودن شما نیست. بلکه شاید اطرافیانتان آنقدر سرگرم چالش های زندگیشان هستند که وقتی برای ابراز علاقه به شما ندارند. شاید هم اطرافیان شما با عملشان عشقشان را به شما نشان دهند و به ابراز علاقه زبانی تمایل نداشته باشند. اگر می خواهید جمله دوستت دارم را بشنوید ، بروید جلوی آینه و بارها و بارها خودتان از این جمله استفاده کنید. می توانید با صدای بلند به خودتان بگویید دوستت دارم و به خودتان عشق بورزید. فراموش نکنید که اگر بخواهید کسی را دوست بدارید ابتدا باید یاد بگیرید که خودتان را دوست بدارید. اگر کاری را دوست ندارید انجام بدهید با شهامت جواب منفی بدهید. با تفکر مثبت پیش رفته و با خودتان تکرار کنید که می توانید همه کارهایتان را بهتر از آنچه فکر می کنید انجام دهید.

فال متولدین بهمن ماه

دور و برتان آدم های زیادی هستند که دوست دارند شما را به قالبی که خودشان دوست دارند در بیاورند. این آدم ها به شما فشار می اورند و میخواهند باب میل آن ها رفتار کنید. شاید این آدم ها ، بسیار خوب باشند و با نیتی خیر این کار را بکنند اما باید جلوی آن ها بایستید. این خداست که به شما زندگی و امکانات و حق انتخاب داده و شما حق دارید هر طور که دلتان می خواهد زندگی کنید. اگه می خواهید انسانی موفق و برنده باشید راه خودتان را بروید و نترس باشید. ترس از شیطان نشات می گیرد ، شیطان با ترس بین خدا و انسان ها فاصله می اندازد. احساس می کنید امروز عاشق لحظه لحظه زندگیتان هستید و از دیدن هر چیزی غرق لذت می شوید. اگر می خواهید تخیلات عاشقانه داشته باشید صورت آن فرد را تصور نکنید. انتخاب آن فرد را به خدا بسپارید تا کسی را برایتان انتخاب کند که مناسب و لایق شما باشد. اگر با فرد خاصی خیالپردازی کنید جواب عکس می گیرید ، حتی اگر به آن فرد برسید هم احتمال اینکه زندگیتان خوب پیش نرود و بیماری و مشکلات سراغتان بیاید زیاد است. پس همه چیز را به خدا بسپارید.

فال متولدین اسفند ماه

امروز با خودتان صادق باشید و خود را از بند رضایت دیگران رها کنید. شما نمی توانید رضایت همه اطرافیانتان را جلب کنید و همه آن ها را راضی و خوشحال نگه دارید. با این کار تنها برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. هر کسی حق دارد نظر و عقیده ای داشته باشد اما شما هم حق دارید این عقیده را رد کرده و قبول نکنید. خوشحالی و شادمانی خودتان را در دستانتان بگیرید و اجازه ندهید هیچ کس این شادمانی را از شما بگیرد. انتظار اتفاقات خوب را در خودتان ایجاد کنید و هر اتفاقی که افتاد از موضع تفکرات مثبت بیرون نیایید. نباید هر چه شد سریع بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید. انتظارات ما ، دایره و محدوده زندگی ما را تعیین و معین می کنند. نمی دانید با حس ششمتان چه کنید ؟ دوست دارید این حس را باور کنید و به ندای درونتان گوش فرا دهید. زمانی که حساسیت هایتان کاهش پیدا کرد شروع به کار کنید. برای کاهش استرس و اضطرابی که دارید کمی تمرینات ورزشی انجام دهید زیرا این تمرینات موجب آزاد شدن اندروفین می شوند. اندروفین باعث کاهش دردهای بدن و استرس می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: